wtorek, 9 października 2012

tosty ziołowe



Tak banalny przepis, a dopiero rok temu pierwszy raz je poznałam. Są wprost genialne, na wypadek niezapowiedzianej wizyty znajomych, są niezwykle aromatyczne, chrupiące i pyszne.




składniki:

bagietka/chleb/bułki - ogólnie pieczywo, które macie akurat pod ręką:)
zioła prowansalskie
sól
masło

czas przygotowania: 20 minut




No cóż tu dużo pisać, każdy potrafi pokroić i posmarować masłem kromki chleba. Posypujemy je małą ilością soli i dla aromatu i cudownego smaku ziołami prowansalskimi. Wstawiamy do rozgrzanego do 200 stopni piekarnika na 8-10 minut.

Są na prawdę rewelacyjne, ja je poznałam na urodzinach znajomych i oszalałam na ich punkcie, nie tylko ja! Życzę smacznej błyskawicznej przekąski. I tak wiem, wiem przydałby się ambitniejszy przepis, ale musiałam się z Wami tym podzielić, bo to prawda, że na najprostsze rzeczy najciężej wpaść, i liczę na to, że ktoś poza mną też się nimi zauroczy. Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...