piątek, 7 czerwca 2013

smoothie truskawkowe


Smoothie truskawkowe, przyznam się, że do tej pory zawsze nazywałam je koktajlem, bądź sheikem truskawkowym, jednak gdy zajrzałam do definicji, wyszło ewidentnie, że to jest smoothie, zaskoczę moją babcię, mówiąc jej że robi pyszne smoothie, bo to kolejny z moich smaków dzieciństwa, zawsze na działce babcia przyrządzała nam go z truskawek prosto z krzaczków, był cudowny. Dzisiaj to ja przygotowuję go dla męża, wywołując równie wielki uśmiech jak ten mój z dzieciństwa. Chętnie się z Wami i tym uśmiechem i przepisem podzielę:

składniki: (na 1,2l)

350g mrożonych truskawek
400ml jogurtu naturalnego
5 łyżek cukru (zależy od słodyczy truskawek)
5-7 kostek lodu



czas przygotowania: 5 min
koszt: ok. 8zł

















Przygotowanie jest błyskawiczne, wystarczy zamrożone truskawki zmiksować bądź zblendować na jednolitą masę, dodać lód, ponownie zblendować, dodać jogurt, wymieszać i doprawić cukrem do smaku. Podawać od razu po przyrządzeniu, ponieważ najlepiej smakuje  zmrożone. Gotowe, możemy się nim schłodzić w gorący dzień. Smacznego :)









                               

Zachęcamy do przesyłania nam zdjęć Waszych realizacji naszych przepisów na adres: jedzonkoo@gmail.com. Chętnie opublikujemy je pod przepisami na blogu a także na Funpage na Facebooku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...