wtorek, 29 października 2013

soki z brzozy Oskoła - recenzja


Lubicie soki z brzozy? Ja od zawsze uwielbiałam siadać z babcią w ogrodzie i w otoczeniu natury go pić. Nigdy nie miałam okazji kosztować smakowych soków z brzozy, zawsze miałam naturalne. Oskoła oferuję szeroki zakres smakowy soków. Co najważniejsze, dodanie im smaków jest całkowicie naturalne, np. sok z miętą to 70% czystego soku z brzozy, 25% wywaru z mięty na naturalnym soku z brzozy, czyli mamy aż 95% soku, sama natura! Mi to bardzo odpowiada. Dzięki mięcie jest świeży, orzeźwiający, na prawdę pyszny. 

Wpływ soków z brzozy na zdrowie:
- wspomaga przemianę materii
- zawiera:
*wapń,
*żelazo,
*potas,
*fosfor,
*magnez,
*kwas jabłkowy i cytrynowy
i wiele innych.

Zapraszam na recenzję w postaci filmiku i życzę dużo zdrowia! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...