czwartek, 1 maja 2014

pasta twarożkowo-bananowa


Ostatnio pochłonęła mnie pasja do przygotowywania domowych past na kanapki. Ta jest o tyle fajna, że poza kanapkami sprawdzi się idealnie do naleśników czy pancakesów. Pasty są rewelacyjne, szybkie, smaczne, sycące, a przygotowane z odpowiednich składników obfitują w wartościowe składniki odżywcze, które są nam potrzebne. Poza tym są rewelacyjnym zamiennikiem dla past kupnych a także dodatków do codziennych "nudnych" kanapek, które się już wielu z nas przejadły. 

skadniki:
1 dojrzały banan
1 serek wiejski ok 200g
1 łyżeczka miodu
łyżka soku z cytryny

czas przygotowania: ok. 5minut










Kroimy na dowolną wielkość banana i przekładamy do miski, polewamy go sokiem z cytryny i mieszamy. Do tego przekładamy serek wiejski i miód, wszystko miksujemy blenderem na gładką pastę, jeżeli nie macie blendera to możecie zagnieść wszystko widelcem. Przekładamy do salaterki i podajemy. Możecie przechowywać do 2 dni w lodówce. Gotowe, smacznego :).



2 komentarze:

  1. Robię tak samo... prawie tak samo bo bez cytryny :D Uwielbiam taki mus.. Kiedyś go zamroziłam i mieszałam co 30 minut.. po godzinie miałam lody ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Następnym razem zamroże, to co mi zostanie :) pozdrawiam :).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...